Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

Nak tahu tak apa yang jadi hari neyhh ! Aku rasa sial gila hari neyhh ! Aku tak suka tarikh neyh ! First skli aq na st0ry . pg td beg aq kna rmpas ! Geram gila k0wt ! Aku cari rata2 tadax s0 , aku terpikiaq bilik disiplin ! teng0k3 !!!! waaaaaaaaaa !!! Henset aku !!!!! Mula dah ketaq badan3 ! Biasa la bila first time masuk ! Cikgu 2 kata masuk s0rang2 . s0 , bila sampai time aku depa senyum . Makasih c0z senyum kat aku !! Tapi tangan aku macam nak kena tetak ja waktu tu ! Then depa jumpa henset aku , s0 , depa ambik ! haha . Aku duduk pun tak senang dah waktu tu ! pas depa cek2 . teng0k2 depa kata boleh balik kelas tapi henset tak boleh ambik ! 0rang lain bawak tiap2 hari tak pernah kena . tapi aq ??? bwu 2 3 hari aku mula bawak ! s0 , nasib aku laa yg tak baik ! waktu cikgu tu d0rk siasat aku , aku senyum ja . senyum tanda DERITA ! pastu bila aku bebas dari cengkaman bilik disiplin aku mula cuak balik bila time nak masuk kelas 0rang teng0k aku pelik jaa !! bila aku duduk tempat aku , aku memang tak dapat tahan ayaq mata aq ! s0 , ayaq mata aku meleleh macam ayaq tumpah !


Bila aku tereyak aku teringat muka mak dan ayah aku ! Aku taw ayah aku takkan kata pa2 , mak aku yang akan beletiaq ! s0 , aku pun nanges la lagi ! tapi aku tak puas lagi ! aku rasa apa yang aku belajaq hari neyh semuanya tak masuk 0tak aku ! Aku memang tak b0leh belajaq bila jadi macam neyh ! aku rasa sedih sangat2 ! pagi s0k aku nak bangun tid0rk camna ? sapa nak nyanyi lagu kat aku . pagi2 aku bangun tid0rk da lagu yang aku dengaq ! tapi pagi es0k camna ? aku sedih sangat2 ! pastu bila sampai time balik sek0lah , aku dah mula terbayang muka mak aku ! sepanjang jalan aku nangis ! aku taktau nak kata apa dah .


Betapa sedihnya aku hari neyh ! bila sampai aku gitaw mak aku , mak aku mula la beletiaq . .! aku taw benda tu la yang aku akan dengaq bila sampai rumah ! s0 , dengan rasa sedih cmneyh , aku nak gitaw yang aku takmaw sentuh makanan hari neyh ! aku akan sentuh bila henset BLUEBERRY aku ada kat tangan aku ja !

neyh la henset aku ! aku sayang gila k0wt henset neyhh !



Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction