Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

Apa sebabnya student suka sgt makan maggi haaaa? 
Bukan ke maggi tu org kata tak baik? 
Dah tu kenapa makan lagi? 
Yabeedaaabeduuu. 
Maggi memang banyak keburukanye ye tawan tawan. 
Tapi, student masih menyukainya *mcm aku lah kan, hahahaha.
Hari ni aku nak story mory sikit pasal mee segera or nama femesnya maggie (walaupun mee segera tu bukan dari jenama maggi) heheh :D
Aku sure mee segera ni dh jd makanan bagi manusia2 yang malas masak 
Sebenarnya banyak keburukan kalo kita makan mee segera ni selalu sangat.. 
Yeah aku tau, ramai juga yang tau hakikat ni kan, but sometimes susah nak elak because makanan ni la yang boleh dikira murah, senang and cepat nak masak.. 
Bagi yang ta tau, meh sini aku bagitau.
aKtiviti MakAn maGGi mula dr sk0la rndah cmpai sk0la mnengah , 
that y saya jd gedebab mcm neyh ! haha
. teTapi saYa juga sedAr akan KeburuKAn makAN MAggi nie..
oleh ITu SekaRAng sayA dah jaRAng maKAN..
Tapi bekaLAn MAggi masih ADa kat ruMAh..
in cASe xhehehe.. 
empat2 benda ni selalu makan dulu.. 
tapi kopi dalama tak minum..
sejak dapat email mengatakan ia bahaya untuk kesihatan maggi?? 
jarang jugak.. kempuan baru makan.. 
conclusionnnya benda yg  ringkas nih selalunya berbahaya.. kan
  tp saya suka gak, esp time lapar and tak dak idea nak mkn apa--
makan maggi cepat dan sedap --
kalau letak bwg, sayur (letak ja tp ta mkn un ), telur, cili etc..
 haha . cdap sngt2 ! heee . . 

takat neyh ja yg saya na st0ry ae neyh ! babai !

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction