Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

hari nie aku tcen k0i 2.30 until 4.00 ptg . haha . pstu balek tcen , aku blek rumah tr0z . 0nthewy blek rmah aku lpar g0rg psang s0 , snggah la bli g0rg psang dlu . ps2 tnggu apa lg blek rmah tr0z la . haha . bla smpai rmah , tyme aku d0rk buang kasut , ayh aku pgang satu bungkusan P0S LAJU . hahhh !! biar betul ! trkejut aku masa 2 . dgn cpatnya aku tarik bngukusan 2 c0z aku mmg tahu bngkusan 2 aku yg punya . s0 , dgn pntasnya aku lari naik atas dan ms0k blik aku . ta sbar na bka bngkusan 2 . ampa na tahu tak apa isi bungkusan 2 ? aku dpat baju tshrt p0lis yg trkandung nama aku . hehe . thkz kat my br0ther c0z sudi p0s baju 2 . aku ta sbar na try bju 2 , hehe . ! haha . baju 2 warna hijau , ada tliz nama aku ( Yana Tyrah ) . haha .  klau nak tng0k baju 2 tng0k la kat bwah nie . 



nie la baju yg aku ckapkan 2 .



nie nama rngkas aku sempena nma NURLIYANA ATHIRAH .
dab lambang p0lis 2 yg tak tahan urhh ! haha


haha . tangan pendek ja . hehe . tp aku ttp suka bju nie . hehe


p0zing2 ngn baju baru . haha .

kenapa aku buat entri psal baju neyh ? hehe . sja la na bgtaw yg aku dpt bju baru dri my br0ther . haha . lalalaaa . n0 k0ment ! thkz BR0THER !

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction