Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

apa itu sahabat ? msti k0rg smua tahu kan apa mksdnya tu ? hehe . mai na st0ry skit . sahabat 0rg yg slalu ada ngn kta time susah dan snang . msti smua 0rg ada sahabat kan ? ada ka yg tadax shabat yg lbih dkenali sbg kawan ? rsanya tadax k0d ! haha . tanak la st0ry panjang2 ! malaz ! haha . na knai tak kawan2 aku ? kawan2 aku ada 9 0rg smuanya ! kami nie geng2 yg gila2 ckit2 ! hehe . bergelak tak brenti sat . h0h0o . nie da lagu yg aku na tujukan kat kwn2 aku ..........

Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia

Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita


Mencari sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia















haha . dah2 ! ta lrat na upl0ad da nie . laen kali plak ! hehe . nie la kawan2 aku , gila kan ? tngah pdang sk0lah pun jdi krja nak p0zing2 . haha . aku sayang kwn2 aku ! muahhh !! hehe .  ditujukan khas kpd 
Shuhada , Nabilah ( tadak fesbuk ) , Fifi , Wan Faiqah , Intan , Fasihah , Yana ( aku la tuh ! ) , Lynda , Shaza . haha . abes dah la n0rh . nak tunjuk yg nie ja ! hehe . sampai jumpa lg .......................

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction