Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah


:65: setelah sekian lama entri bl0g ney aku tak update sampai berhabuk tak sangga2 dah . . dah tak larat nak lap dah pun . . penuh debu , penuh kuman:134: , penuh kutu , penuh binatang dilarang :70:! :61::91::71:haha . ada ka ? sebelum write psai tajuk entri , aku nak ngar0t2 dlu . haeee . .:face1: hari nie hari bapa kan ? s0 , aku nak ambil kesempatan untuk wish HAPPY FATHER DAY:x: t0 my l0vely father:67: . sapa ? :65:0fc0z la ROSLIN BIN HASHIM . 0psss :119:! bkn pemain badmint0n 2 k :face7: ! haha . tp nama ayah aku mmg sama ngn nama dia . . :face19:nama mak aku jugak sama dengan nama ex-wife dia . haha . kebetulan ja semua 2 . depa tadax anak , law depa ada anak , harap2 jangan sama nama ngn aku plak !:face44: heee . dah2 ngar0t takat 2 .

:65: k0lam renang terbesar di dunia :120: k0rg pernah teng0k :120: haha . maybe da yg penah tng0k kan ? tp mesti teng0k kat internet jaa . . haha . jum kita usha2 k0lam 2 . . bayangkan kalau k0rg yg tengah berada dalam k0lam 2 . apa akan jadi :120: hee . kalau aku kan , 0fc0z la aku lemas :119: c0z aku ta pandai berenang .

:21:kolam renang terdalam di dunia Sedalam 105 kaki atau 33 meter dengan kapasiti 2.5 juta liter air tanpa klorin, kolam renang paling dalam didunia ini terletak di Brussels, Belgium. Direka oleh seorang engineer civil bernama John Beernaerts 13 tahun yang lepas.




:65:hahh :119::x: macam mana :120:sy0k tak:120: mesti la sy0k , tp 0fc0z sangat2 BAHAYA :119: dalam sangat l0rr k0lam 2 :x: aku tamaw la swim kat k0lam yg macam 2 :face24: . tak0d mati tenggelam:131:. haha razz . k0rg pun aku nasihatkan jangan la d0rk p swim dekat2 k0lam2 yg dalam , tak0d mati tak dan mengucap . ummmm . .

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction