Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah





waaaaa !!! berhabuknya bl0g aku skrg nieee . ney msti sebab aku st0p update ! haha . bka ja tiap2 hari tp updatenya ta penah pun . huuu . rasa segan la update skrg ney c0z aq skrg ney bz ngn MESEJ ! mesej ja pg ptg siang mlm ! heee . besa la kan ! 0psss ! sebanaqnya kalau sapa yg perasan bl0g aku ney ta berubah wajah kan ? tp bkn sepnuhnya brubah uke ! haha . wlaupun berubah tapi aku still dgn c0l0r pink aku . memang aku suka sngt2 dgn k0l0r niee . tatawu la psaipaa . .

mai aku na st0ry psai bulan skrg ney . bulan apa tah ? laaaa . . BULAN RAMADHAN l0rr ! ad0iii . . sy0k kan bulan ney ? msti ramai 0rg suka c0zbulan ney bulan yg mulia . . semua 0rang puasa ka ? yg 2 terpulang pada dri sndri laa samada na p0sa kerw tak . tp seel0k-el0knyaa baik puasa c0z banyak pahala yg kita bule dpt . harap2 semua puasa yaa ! bulan ney letey sngguh . tak larat nak bzar ramadhan daaa . da keliling habis daa . smpai tataw na bli pa daa . . huu

Raya ! 0fc0z semua 0rg ska . 0rg tak p0sa pun msti ska . lagu rya pun da ta sngga2 dah skrg neyy . huuu . . hari raya semuanya baru . sapa yg ta suka 2 mmg beng0ng sangat laa ! hee . dr ats smpai bwah smuanyaa bruu . . siap bleh menayang2 kat 0rg lg na bgtau kta bju rya kita lawa ! haha . sapa yg tak mau menayang ? hahaaa . . lepas kta penat2 p0sa msti la kta na rya ! pnat cek 0iyy p0sa tiap2 hari . . raya ney d0rk rancang na melilau rmah kwn2 c0z ta0wn ney kan aq dah da lesen P . bule heret 0rg lg . SELAMAT HARI RAYA !

Raya2 jgak TRIAL SPM jgn lpa yaa cik yaya n kwn2 ku sekalian ! h0oreyyy !!! :'( ta sy0k lgsg ! SIJIL PERKAHWINAN MURID ! heee . :p . f0rm 5 dah rpanya aku skrg ney ! haiyhh !bru sdaq ! trbantut gla aku rya ney c0z bka2 sk0la TRIAL tr0s ! ad0iii . tadax rehat !

K0nklusi0nnya , thkz kpd kak N00R ZULAIKA c0z bg idea kpd bdak YAYA TEDY nie t0k update bl0g . seri0us malas gla nak update ! haha . . syg www.yayatedy.blogspot.com ketat2 walaupun bl0g agak2 buruk laa ! HAHA . .

* terima kasih kpd yg membaca entri ney !
* maaf kalu terlalu pnjg !

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction