Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

---> entah kenapa aku suka lagu kat bwah neyy ! lalalalalaaaa . ada makna kaa ? haisyhhh ! na daaa . besa2 jaaa . mybe lagu neyy da makna yg mendalam k0d . HAHA . alaaaa . mendalam takat mana la sngt . huhhhh ! aku nak tunjuk sikit lirik lagu yg aku sukaa 2 . padahal tak la tera mana sngt lirik lagu neyy . bg aku bermakna , maybe bg 0rg laen tak . kan3 ?? hati 0rg tadax sapa b0ley baca .
kan3 ??? bule ka k0rg bca hti kwn2 0r fmily 0r bf/gf ? b0leh kaa ?? sdangkan hati sndri pun tak b0leh nak baca apatah lagi hati 0rg lain . lain2 manusia lain2 ragamnyaa . huhhh !


--> Berdua Bersatu <---

kenapa cinta kita

Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

kalau nak dengar lagu neyyy klik la sini . sem0ga terhibur yaaa kawan2 tersyg aku sekalian . heee . aku syg k0rg , k0rg syg aq taaa ??? waaaa ! ngada2 laa plakkk . huk2 .

---> Sang Mantan <---

Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar

Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar

Chorus
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri

Ulang Chorus

Mana janji janjimu

klik sini untuk lagu seterusnyaaa . lagu neyy dah lama kan ? tapi bila dngar blik rsa mcm ada mkna yg tersirat di sebalik lagu neyyy . huhhh !

--> SEBELUM CAHAYA <--

Ku teringat hati
Yang bertabur mimpi
Kemana kau pergi cinta
Perjalanan sunyi
Engkau tempuh sendiri
Kuatkanlah hati cinta

Chorus:
Ingatkan engkau kepada
Embun pagi bersahaja
Yang menemanimu sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada
Angin yang berhembus mesra
Yang kan membelaimu cinta

Kekuatan hati yang berpegang janji
Genggamlah tanganku cinta
Ku tak akan pergi meninggalkanmu sendiri
Temani hatimu cinta

Chorus

Ku teringat hati
Yang bertabur mimpi
Kemana kau pergi cinta
Perjalanan sunyi
Engkau tempuh sendiri
Kuatkanlah hati cinta

Chorus

0ne m0re s0ng . hekkk3 . s0ryy la kalau merugikan masa kawan2 dgn bnda yg tak berfaedah neyy . tapi kalai nak tahu lagu neyy t0nenya mcm mana . klik here t0k dengar . kalau tanak dngar , tyah susah2 nak klik . 0kay !

but n0w aku sngt happy dgn kehidupan aku yg baru . s0 , tadak masalah lagi kan ? huaaawaaaa !! apa yg aku , tadak makna apa2 lagi 0kay . HAHA . aku dah lama mulakan hidup yg baru . juz kadang2 jaa terasa jiwang sikit . biasa lah nama pun manusia . " SENYUM , TAK PERLU KATA APA2 " : )

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction