Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

T0DAY MY BIRTHDAY !

---> gendang gendut tali kecapi , kenyang perut senang hati .. wahhhh3 !! nampak sangat aku baru lepas makan tengahari . haaaa' 0fc0z laa kan . sekarang kan mmg waktu mkn tngahri . s0 , selepas kenyang makan tepung tadi , smpai la msa utk aku mkn nasi plak kan .

---> tarikh keramat 11/11/2011 ! waaahhhh ! tarikh apa plak neyy ?? cerrr hbaq sikit . tng0k gaya keramat sangat . ! kan3 ? haaaa' sebenarnya ney la tarikh
aku NURLIYANA ATHIRAH BT ROSLIN dilahirkan di muka bumi ini .
lawa tak tarikh neyy ?? aq dilahirkan pada 11/11/1994 dan tarikh ygkeramat tu sebenarnya sempena tarikh apabila aku mencapai umuw 17 tahun pada tahun ini dan bersempena tarikh terakhir aku berada di dalam kelas untuk belajar kerana mulai minggu hadapan aku akan pergi ke medan peperangan untuk menentukan hala tuju hidup aku . aku akan menduduki PEPERIKSAAN SIIL PELAJARAN MALAYSIA mulai hari isnin mnggu hadapan pd
tarikh 14/11/2011 . wahhh ! dah spm rupanya aku neyyy . pejam celik pejam celik dah remaja rupanya aku neyy . haaa' tp perangai ??? huhhh !!! agk2 kanak2 lagi laa kan . hukkkk3 !

---> hari ney kan befday aku ?? yeahhhh !! aku suka tarikh neyy dan aku takan lupakan tarikh keramat neyy c0z ney lah tarikh yg cantik untuk aku dapat sekali seumur hidup . kan3 ?? tamatnyaa hari ulang tahun kelahiran aku pd jan 12 tngah mlm nnti brmakna hilang jugak la tarikh keramat itu . hanya sekali seumur hidup aku . aku happy bila aku dilahirkan pd tarikh yg cantik mcm tu . sapa yg tak suka kan .. hmmm . hari neyy aku dapat tepung dr kwn2 aku time balik sek0lah . kahhh3 . nak dijadikan cerita habis baju sek0lah aku dipenuhi dgn tepung yg berwrna putih itu . m0t0r aku RJ 5455 pun dipenuhi dgn tepung . wahhhh !! belem0ihh aku hari neyy . tapi ada 0rang marah kat aku laa pasal s0mething . s0rry laa . aku tadax niat pun nak buat macam tu , aku juz nak happy dgn kau jaaa . s0rry :'( then , aku balik rumah dgn tepung dimuka , tepung di beg sek0lah , teping di tempat duduk m0t0r , tepung dlm b0x m0t0 . huhhh ! mmg terbaekkk laaaa !! kah3 . tp kan aku tak lupa jugak c0z aq dpt duit dr ckg akaun aku . HAHA . thkz yarrr ckg : )

---> hari ney jumaat 11/11/2011 hari jadi aku yg ke-17 .

---> berkemungkinan besar 13/11/2011 aku akan menginap di asrama smk dat0'sheikh ahmad untuk lebih kuang sebulan . 0rang dah nak balik h0stel , aq plak yg bru nak mas0k . haaa' besaa laaa cal0n spm la ktakan . dah lama aku tinggalkan h0stel tba dlm 2 hari lagi aku akan kembali ke sana untuk tidor dan makan disana . huaawwaaaaa !!!

---> terima kasih kepada sapa2 yg wish befday dekat yana a.k.a yaya tedy . thkzz yarrr : )
syg k0rg semuaa .


Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction