Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

di malam yang dingin ney.tergerak hati aku untuk membuat satu entri berkaitan dengan kehidupan aku apabila berakhirnya peperangan dalam hidup aku.apakah peperangan yang cuba aku maksudkan ini? sebenarnya umurnya aku sekarang dah mencecah 17 tahun pada tarikh 11 N0vember 2011 yg lalu. right? bermulanya tarikh 14 November 2011, aku sebagai remaja berumur 17 tahun telah mengambil peperiksaan SPM. sebagai se0rang pelajar memang dah menjadi kewajipan utk mengambil peperiksaan sepenting ini. s0 , mcm mna pun peperiksaan itu telah berakhir pada tarikh 6 Disember 2011 iaitu seminggu yg lalu. penat aku nak bagitau hampa2 semua! penat sungguh nak bca bku yg brtimbun2 tu tp nak buat mcm mna aku tetap kena jawab jgak s0alan2 tu. b0leh dikatakan setiap hari mengadap bku jaa, nak tng0k benda lain pun tak b0leh. b0leh dikatakan time tu buku lah yg menjadi b0yfie aku :) b0leh dikatakan 3 minggu aku trpaksa menginap di asrama. ser0n0k sngt2 bila b0leh kembali ke asrama mcm 3 tahun yg lalu. hari ahad sja mesti dah mula fikir "hmm, ptg ney aku dah nak balik asrama"(kata2 time f0rm 2) tp skrg bkn mcm 2 lagi yg aku fkir tp mcm ney "yeahh ! ptg ney dah nak blik h0stel. tak sabarnyaa :)"berbeza kan? tapi sekarang aku bukan lg pelajar SMK Dato' Sheikh Ahmad tp aku dah jadi bekas pelajar SMK Dato' Sheikh Ahmad. w0oww ! mcm tak sngka kan ?aku dah habis sek0lah. aku rindukan sek0lah, rindu nak belajar dalam kelas 5ak2. huhh ! tp semua tu takkan mungkin kembali dalam hidup aku lg kan? aku dah tak boleh rasa kena marah bila terlupa bwa bku, tak buat kerja sek0lah, bising dlm klas, tak pndai jwb s0alan. HAHA. kerja yg selalu aku tak buat ialah BAHASA INGGERIS . haha . yg selalu aku siapkan PRINSIP PERAKAUNAN n BAHASA MELAYU : ) tp semua tu takkan berulang lg kan? kenangan itu akan menjadi indah bila kita hargai ssuatu kenangan itu. janganlah mengungkit segala yg berlaku. yg berlalu biarlah berlalu, jadikan ia sebagai pengajaran dlm hdup kita. sekarang aku dah menjadi bekas pelajar sek0lah, aku mulakan hari2 aku dengan mengadap n0teb0ok len0v0 aku ney jaa. pagi ptg siang mlm aku mngadap muka buku. nak buat mcm mna kalau dah b0ring tahap gapan. nak cari kerja? awal lg k0d, bagilah aku rest bg puas dlu. aku terfikir nak bela kura2, aku nak bela dr kecik smpai besar (itupunkalautakmatilahkura2tu). aku nak jadikan kura2 tu sebagai sahabat yg b0leh teman aku dikala aku sedih, gembira, b0san, dissaat aku perlukan se0rang teman untuk meluahkan perasaan aku :) tapi aku terfikir juga , kalau aku dah bela kura2 nanti , aku nak letak nama apa haa. b0leh t0l0ng bagikan cadangan tak?

*bila saya kata saya rindukan kenangan di SMK Dato' Sheikh Ahmad,
saya maksudkan semua itu : )

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction