Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

hey kawan2 : )
hari ney aku terbangun lewat skit la, tak sempat nak p j0gging. huhh ! pagi ney aku j0gging atas katil. setiap pagi mesti aku p j0gging dekat TASEK MELATI. jalan kaki dari rumah pergi tasek dengan mak n jiran2 aku yg lain. HAHA. best w0oo ! tp pagi ney tak p lah, rugi dah sehari aku. selalunya bangun pkul 6.45 pagi , pukul 7 dah keluar rumah untuk menuju ke tasek. tapi hari ney aku bangun pkul 7.15 s0 , bangun terlewat 30 minit dah , nak bas0h muka lagi, nak g0s0k gigi lagi , nak siap lagi, mesti makan masa lama jgak lah kan? s0, last2 sekali tak p tr0s lha snang. mula2 bajet nak tidur blik tp rsa malas ja nak tidur s0, start m0t0r p r0nda2 tasek, sejuk ja pagi
ney. sy0k kena angin pagi, tak perlukan ic0n dah. pusing pi pusing mai, aku balik lah kan. buat apa nak tunggu lama2 kat tasek tu, bkan ada apa pun kan? sebenarnya tujuan aku buat entri ney aku juz nak st0ry tentang bl0g aku yg menarik perhatian se0rang adik iaitu Nur Adilah . knapa aku kata bl0g aku menarik perhatian dia ? kalau nak tahu, sebenarnya selepas aku berjaya design bl0g aku menjadi seperti sekarang ney, aku telah terbaca satu mesej dr dlm sh0utb0x berkata mcm ney( baca dekat bawah yaa )

selepas aku baca mesej tu, aku pun terus mnerjah ke bl0g adik tu. apa yg aku nampak? hmmm. aku rsa teruja sangat lah. senyum sampai ke telinga aku dibuatnya. aku nampak bl0g aku yg warna pink dekat bl0g dia, ini bermakna dia buat satu entri berkaitan bl0g yg berwarna pink, bl0g aku terpilih : ) HAHA . aku diganding bersama ???? kalau kawan2 teringin nak tng0k bl0g Nur Adilah yg aku maksudkan tu, silakan klik di sini . k0rang akan mas0k tr0s ke p0st yg aku maksudkan tu. nak tng0k aku digandingkan dengan sapa? tng0k gambar2 dibwah yerwww.

bila k0rg buka dia akan naek macam ney kan . s0 , j0m teng0k lagi : )

haaa' ney lah bl0g aku . HAHA . dah la first sekali tu. wahhh3 . suka3. T.T dia cakap bl0g aku cantik <3 truja sngt2 . thkz yarr adik . kalai nak tahu kenapa bl0g kak yaya warna pink, itu sebabnya warna kegemaran kak yaya ialah PINK .

first gandingan aku bersama bl0g DIARI HATI. aku sendiri tak tahu siapa pemilik bl0g ney tp aku selalu jga lah bl0gwalking kat bl0g ney. memang cantik, cantik dari bl0g aku.

gandinga sterusnya ialah bl0g LYSSA FAIZUREEN. huuu. bl0g lyssa ja0wh lbey cntik dr bl0g aku kan? bnyak benda yg berguna dlm bl0g ney kan? sampaikan aku pun b0leh dikatakan setiap hari buka bl0g dia. tut0rial sangat berguna untuk aku. thkz yarr kak lyssa.

st0p takat sini saja yaa kawan2. lain masa jumpa lagi. maaf kalau entri ney agak2 panjang. kalau malas nak baca panjang, k0rang tak perlulah penat2 baca semuanya. tapi kalau k0rang dah baca apa yg aku taip ney nampak sangat k0rang dah baca semua sampai habis. apa-apa pun terima kasih kepada adik NUR ADILAH.

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction