Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

Bermulanya tarikh 1 Januari 2012 aku akan berumur 18 Tahun. Segala pahit manis hidup aku di Tahun 2011 akan sentiasa menjadi kenangan yg terindah dalam hidup aku kerana pada tahun 2011 aku telah belajar banyak benda. Apa benda yg telah aku belajar? Tak perlulah aku bagitau disini kerana hidup aku juga perlukan secebis mem0ries untuk di jadikan rahsia tanpa pengetahuan org lain. Biarlah segala kenangan pahit manis aku terkubur di tahun 2011. Aku hanya ingin ingat kenangan manis saja, kenangan pahit terlalu bnyak untuk aku kenangkan.  Aku harap semua tu akan jadi pengajaran dalam hidup aku. Sangat bnyak kenangan manis aku di tahun 2011. Biasalah kan pelajar SPM mestilah bnyk kenangan manis c0z banyak sangat aktiviti yg diadakan untuk pelajar2 SPM. Ada yg ser0n0k dan ada juga yg b0ring. Kenangan paling manis aku di tahun 2011 aku akan ingt sampai bila2. Aku ada kenangan manis? K0rang ada? Mesti lah korang ada jugak kan, semua orang mesti ada kenangan manis, sapa yg tadax tu memang bohong sngt lah kan. 0kay ! sekarang sudah masuk tahun baru setelah berakhirnya tarikh 31 Dicember 2011 dan skrang tarikhnya ialah 1 Januari 2012. Semoga liku-liku kehidupan aku pada masa akan datang menjadi lebih teratur dan membawa seribu makna dalam kehidupan aku sebagai seorang remaja. Aku ingin jalani kehidupan aku di tahun 2012 dengan tenang dan dalam keadaan aman damai.

AZAM : AKU INGIN HILANGKAN PERKATAAN DAN SIFAT MALAS DALAM DIRI AKU SEBAGAI SEORANG REMAJA.


Tahun 2011 :  KEHILANGANMU SUNGGUH BERAT BAGIKU kerana CUMA KAMU LEBIH INDAH DISAAT AKU MENCINTAIMU 1234. 

I MISS YOU MUCH 11 November 2011. A beautiful date because I will not be back the date again. Date of the most beautiful birthday to me.





Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction