Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

hari ni kan hari first day aku start keja selepas tiga hari aku bercuti untuk menyambut TAHUN BARU CINA. perghhh !! aku sambut ka? jangan nak perasan sngt lah naaa! aku masuk kerja harini dengan perasaan gembira c0z aku akan dapat angpau pula kan hari ni? mmg untung lah kan dapat DUA KALI. terbaikkkk ! untunglah aku kerja dengan 0rang cina pastu masuk plak bulan satu. mmg untung lah kan c0z b0leh dapat angpau. hakkk3. suka weyyyy! hampa taw tadi aku teng0k apa? aku teng0k tarian naga depan mata aku sendiri. untuk apa? sebenarnya tadi ada naga pergi kutip angpau dekat area cmart. heee. pstu sebelum ambil angpau naga tu kena lah tunjuk tarian dulu kan. takkan nak ambil free plak kan? hiasyhh ! aku teng0k dari jauh saja sebenarnya sebab aku takut. makin lama makin dekat naga tu weyyy! aku makin takut lahh d0rk tahan ayaq mata sebenarnya. heee . memalukan bt0y la kan?perghh! tiba2 naga tu lalu depan aku. dalam hati ni "haisyhh! awt lalu sini? nak lari stg nmpak sngt kta takut.! JANGAN LARI JANGAN TEREYAK!" S0, aku terpaksa sabar lah kan. heee. but sekarang aku taknak basikan st0ry lagi. aku just nak tunjuk angpau yg aku dapat jaaa. aku tunjuk BUKTI la naaaa.

gambar ney first time aku dapat angpau lah kan. SEMANGAT3! hampa nak ?
ni yg aku dapat hari ini. 2 kali kan? buktinyaa baju berbeza kan? haaaa'
dah semangat dapat angpau aku dah semakin gila dan cuba teng0k apa yg ada kat bawah pic2 neyy. jum teng0k!






hamapa nmpak buah limau ni? aku nak bagitau yg buah limau ni aku p ambil kat poko limau yg depa letak depan cmart tu. heee. aku p cabut mcm tu jaa. ntah b0leh ambil entah ka tidak aku pun taktau tp jnji aku dah ambil dah kan? kuang jaq tak aku? HAHA. bukan selalu nak buat mcm tu. es0k aku bawak beg plastik plakk na, pstu aku p cabut bnyk2 sikit b0leh kasi dekat k0rang samaa. heeee. ST0P !

dah malam kan? s0, aku nak p td0r, es0k aku kerja lagi.SELAMAT MALAM SEMUA. GUDNITE. SWEETDREAM. L0VE Y0U 143.


Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction