Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah


dah lama kan aku tak update bl0g? why yana why? hmmm. aku kerja lah sekarang, pi pagi balik malam manalah nak sempat nak buka bl0g apa bagai ni. dah balik mestilah aku penat kan? yg aku tau balik rumah aku buka faceb0ok ja. Nak buka bl0g rasa macam malas jaa c0z dah lama tak buka s0 rasa macam "alaaaa.. biar ja laa. malas nak fikir pasal bl0g" huhhh! macam tu lah yg aku rasa. HAHA. kalau dulu setiap hari setiap masa ada saja benda yg aku nak update, tapi sekarang tak lagi 0kay! aku akan jarang2 buka laman bl0g ney.

aku start kerja 2 JANUARI 2012 : ) awal tahun dan tarikh yg cantik jgak kan? heeee. aku maluu weyyy firstt2 tuuu. ad0iiii tapi terpaksa la buat muka tak malu jgak. hari first tu aku dah diberi tahu yg aku akan jd cashier. s0, mencabar skit lah c0z aku takut aku tak boleh buat semua tuu. aku takut silap apa bagai tuu mmp0z aku kan! Tapi takpaa, aku try. try punya try aku dah sebati dengan duit s0 aku rasa sy0k la plak jadi cashier. heee. sekarang hidup aku dengan duit jaa.




aku curi rambut patung kat kedai. Aunty tadax s0 curi lah satt. heee. Sesuai tak? HAHA.



Aku dengan T0K CAH



Aku dengan KAK EKIN


hari ni aku cuti s0 aku update bl0g aku yg agak2 berhabuk dah neyy dan tadax penghuni. HAHA. sepi ja aku teng0k bl0g ney. at0t0oowww! siannya bl0g aku :') aku rindu nak update bl0g. hari ney aku pergi kenduri rumah kawan laki kat Kubang Perun. Aku meets s0me0ne, lama aku tak jumpa :)
Kami pakai baju warna BIRU MUDA padahal kami tak janji pun sebenarnya. Tak sangka plak nak pakai warna sama. Aku sukaa weyy :) HAHA. pastu kan, time kami dah nak balik, dia hantar aku sampai m0t0r. perghhh! aku sukaa weyy hang hantar aku sebab b0leh teng0k hang senyum :) Suka teng0k hang senyum c0z aku taw hang happy, aku pun happy w'pun semalam kita gaduh kan? hang tak bagi aku p melilau kan tapi aku dah p sampai Abi dah pun. s0reyyy erkkk. heeee.

Aku p rumah Bella Hilt0n dengan ditemani 0leh Een Sengal pstu jumpa Tiqah. Sembang pnya sembang dah lewat. at0t0owww ! kena balik lah kan? pening2 @@ t
aktau nak p mana. s0, lepak depan rumah bella jaa tapi best lah c0z first time lah katakan kami jumpa. makkaiiiii ! Tiqah bwak CANN0N, aku jelez c0z aku bwu d0rk kumpul duit nak bali DSLR apa bagaiii tuuu. Aku hanya mmpu melihat 0rg lain punya sajaaa. then, lepas kami balik bella dan tykah p sh0ot kat mana pun aku taktau la. k0wt nak sh0ot gambar aku n een sebelum kami balik tp kan kami pakai baju krung. ad0iii. nmpak sngt bru balik knduri kan? hakkk3. actually, best jumpa k0rang weyyy. pstu dalam msa yg sama EEN JUMPA MADU n BEKAS PAK N MAK MERTUA 0kay! agak kasar ark bahasa aku? s0rry lah kalau kasar. hikk3. myb 6ti
nak p sh0ot ngn di0rang. Yeahhh3! SUKAA. teng0k pic Bella n Tiqah time depa p sh0ot ptg kelmarin. Kami nak jugak :'(




banyak tak st0ry aku? s0rry kalau panjang . Tapi sekarang aku Taknak teruskan st0ry c0z st0ry time 0ntheway mmg teruk n memalukan :') Hanya mmpu bersabar saja laaa.
Next time aku update lagi naaa. PAPAI.
LUV U S0 MUCH : ) CUMA KAMU



Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction