Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

aku balik rumah terus buka beg then aku buka beg duit aku tiba2 aku nampak :'(


i will miss y0u t0 ECAH . mai melawat aku selalu taww . jangan lupaa aku . mai hantaq makanan kat aku sama naa : ) banyak kenangan kita bersama kan? aku harap hang selalu ingat tawwww. aku p0st gambar2 ni khas untuk hang weyyy supaya gambar hang selalu ada dalam bl0g aku.

 
ni baju yang kita beli sama kan? elm0 gitu. heeee. bnyk bnda yg kita beli sama2 kan? heeee

ni time hang p pasar malam then hujan lebat kan? hikkk3. kesiannn kat hang weyyy but thkz tl0ng beli ker0p0k lek0r dekat aku :)

miss u l0rrrr :')

lepas ney tadak dah kan macam neyy :(

lepas ney kita dah tak bertiga kan? hmmmmm. juz tinggal dua jaa lepas neyyy. sedihhhhh3. 3R dah tak ada .

tinggal kita dua ja kan lyn lepas neyy. hmmmmmm. 

lepas ney kita dah sehappy sebelum neyy. kita dah tak bergelak puas depan kedai. ecah dah tinggal kita. kita msti sunyi lepas ni kan? hmmmmm. sedihhhh3. takdak sapa lg nak pekena c0stumer mcm yg cah selalu buat. lepas ney biaq aku plak yg amek alih tugas diaaa.

 jangan lupa aku taw ECAH :')
selalu lah p melawat aku dengan makanan + MIL0 AIS : )

jangan lupa tunggu aku hari p ambik result 22/3/2012 nnti. gaji 6ti hang kena p jmpa aku tawwww. kalau aku rehat, hang tnggu smpai aku balik. ingat tu ! miss u fren. 
skunk juz tinggal aku, lyn, tyrah, zati, een. kita nagis sama2 kan? hang ingt tak? HAHA. aku plak yg nangis dulu pada hang. s0rry2. aku tacing lebihhh :( heeee

* s0ry kalau aku buat teruk dengan update pasal bnda neyy. ni sebab aku akan rndu 12 jam bersama ECAH. BABAI fren : )


Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction