Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah


n0w! aku dah ada hidup yang baru kan? aku sayang hidup aku yg sekarang. apa maksud hidup aku yg baru? heeeee. setiap hari aku dapat jumpa pujaan hati aku, kami lunch sama2, kami sembang sma2, kamu usha sama2. HAHA. biasa lah kan bila dah ada :) aku tak kesah pun dia tinggi sngt dr aku. yg penting dia syg aku, dia caring sngt2 pasal aku, dia tak penah lupakan aku, dia selalu ada bla aku perlu dia, dia selalu c0ntact aku yg pling pnting dia snggup hantar aku balik walaupun rumah dia penjuru alam sana n rumah aku dipenjuru alam sini. dia tak snggup teng0k aku balik s0rg2 malam2. dia sanggup susah asalkan aku sampai rumah dengan selamat. thankz br0 :) sebelum nie kami juz kawan but lepas dia dah terus terang yg dia syg aku sngt2 n dah lama dia syg aku. dia dah tunjuk bnda tu dah lama tp bru skunk aku taw. kenapa baru skunk aku taw? sebenarnya aku ada minat s0me0ne nie, tp aku tak dpt dia n aku dapat CAPITAL S aku nie. HAHA. hidup mmg mcm ni kan? 0rang lain yg aku nak, 0rg lain plak yg aku dapat. hikkk3. tp aku bersyukur sebab aku dapat capital s yg sekarang ni. ada kak tanya aku
"yana. adik betul ka syg S ?" aku jawab la "pasal hati kami taley bgtaw kak, tp kalau betul pun awt kak? kak tu bgtaw la aku "kalau betul dik syg S, bagus lah sebab S pun syg hampa gila2, dia ssah nk syg perempuan tp kalau dia dah syg mmg dia syg gila2, kalau dik dpt dia mmg untung laa. kak nk pesan 1 jaaa, hampa jgn la pemain perasaan dia. tu jaaa" lepas aku dengar kak tu ckp. aku tersenyum jaaa. nampak sngt bkn setakat aku ja syg dia tp ada jgak 0rg lain syg dia. tapi kan kadang2 bila aku sunyi aku pkiaq jgak mcm mna 6ti kalau aku dah berenti kerja, msti aku ssah nk jmpa dia dah kan? hmmmmm. S cakap yg dia snggup tunggu smpai aku habis belajar, 10 tahun pun dia sanggup tunggu :)

aku kesian dekat kawan aku yg s0rang ni, dia mnat s0me0ne tp budak tuu nk cari perempuan then nk kahwin terus. tapi kawan aku nie nk belajar dulu. dia nak sngt2 dekat budak tu. dia namakan budak sebagai MR.N but aku namakan budak sebagai CIK BAHA. panggilan manjaaa . hahahahhahahahahaa. tiap2 hari aku dgn hujan gula-gula d0rk usha CAPITAL S n CIK BAHA. syi0k weyyy usha depaa nieeee. b0leh buat kami tersenyum sama2. kan lyn kan? dulu biasa2 jaa tp sekarang bkn biasa2 lagi. yg si lyn neyy smpai tergila2 sngt dah kat cik baha urhh. setiap hari, setiap masa, setiap saat mai kat aku n cakap "aku nak _ _ _" ad0iiiiiiiii ! yg aku nie mmpu dengar jaaaa, smpai penuh taik telinga aku ni dgn nma yg dia d0rk sebut. hishhhh!! teruk penyakit diaa ni. tp aku rasa kalau boleh aku nak try t0l0ng budak nie, tu pun kalau aku mmpu. aku TRY tp aku ta janji. kalau tak menjadi maafkan aku naaaa. lepas nie bila kami dah berenti kerja tadax sapa dah nak usha depa tu s0 skrg biar kami usha puas2 dulu naaa. HAHA. hari ni kami sanggup meredah hujan sebab nk p jumpa NANPENYU KAMI :) hikkk3. "hishhh! takmaw aku, d0rk kikis duit aku jaaaa" perkataan lega untuk hang wahai R0SLINDA R0SLAN. nampaknyaa hati dia masih k0s0ng. huhhhh!

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction