Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

haii readers ! hari ini aku nak berk0ngsi gambar-gambar keluarga aku yang aku tak pernah tunjukkan di bl0g aku nii . hari ni tiba-tiba ja teringin nak buat satu entri pasal family . tak pernah2 kan ? HAHA . apa salahnya kan nak tunjuk gambar family sekali sekala bukannya selalu .

Keluarga aku terdiri daripada : 1) Roslin Hasim ( 3/6/1967 )
2) Faidzah Morad ( 29/6/1975 )
3) Fatin Najwa bt Roslin ( 18/1/1993 )
4) Nurliyana Athirah bt Roslin ( 11/11/1994 )
5) Aliff Najmi bt Roslin ( 11/8/2009 )

Teng0k nama aku s0rang ja yg panjang , yg lain semua ringkas ja . 0kay ! tak kisah lah janji aku ada nama kan ? haaa' aku ada sec0nd dalam family aku s0 gelaran gelaran aku Kak Ngah . ehhh . taknak la panggil macam tu , tak biasa laaa . Tarikh birthday kami tiga beradik semuanya ada angka 11 . w0oww ! fvrte aku tu :) haaaa' adik aku ni sebenarnya buas sikit , alaaaa , biasalah kan nama pun masih budak2 tapi kalau aku tak kira budak2 ka apa , kalau cari pasal ngn aku mmg kena lah dya nii ! sekali aku buat mmg smpai terlena laaa . HAHA . j0m usha2 gambar kami sekeluarga .


Nampak m0t0 ni ? dulu m0t0r ni tak la sedemikian rupa tapi skrg rpanya mmg macam nii .
Ni lah ayah saya :) Saya bulat macam ayah laa . HAHA

Nii mak saya . budak tu gedik jaa lebihh . HAHA . mak saya susah nak senyum kalau tangkap gambar .

Ni anak sulung ayah dan mak . Nii la kakak saya . Nampak ja mcm tu tp kalau sekali dya mengamuk mmg habis bnda2 dalam rumah dya baling . ph0ne yg dya pgg tu pun dah berapa kali mengadap dinding .

hell0ww ! saya anak kedua tapi bukan anak terakhir :)

Nampak budak yg selalu mencabar kesabaran aku nii ? Nii la adik aku dan anak lelaki pertama dalam family  , bukan tu saja budak ni turut bakal wali aku nanti .

Ada lagi . Ada lagi . Cerita belum tamat .

Teng0k ! Baju kami sama kan ? Susah jugak nak teng0k kak aku ni senyum tp untunglaa sebab dya dah senyum :)

Nampak muka kami 2 beradik ? HAHA . Baju adik aku macam askar jepun dgn seluar yg macam tu .

Teng0k gelagat ALIFF NAJMI :











Habis gambar-gambar tu bermakna tamatlah cerita aku pada hari ini . TERIMA KASIH kerana sudi melihat dan membaca . 



Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction