Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

bermulanya kisah pada kali ini dengan JAMUAN TINGKATAN 6 RENDAH pada hari rabu 18/7/2012. jamuan ni adalah jamuan untuk kali kedua . HAHA . pulun kan ? hmm . jamuan ni kami buat dalam masa yg singkat sebab minggu ni terlampau bz dgn mcm2 benda . hari ini rancang es0k buat terus . aku cuma nak bagitau yg makanan time jamuan tu mmg banyak yg teramat dan kena dgn perut aku aku . mcm2 jenis ada dan sedap2 .0kay ! aku cuma sumbangkan BUAH APPLE saja . kalau tak manis aku mintak maaf sebab aku sendiri pun tak sempat nak rasa buah tu .HAHA . daripada yg ringan sampai yg berat semua sedap . hakk3 . puas gila makan hari tu n jadi perut aku jd serupa ular sawa baru lepas telan kerbau . terlampau banyak makanan smpai ada bawak balik sebab tak habis .






---> 19/7/2012 ( HARI SUKAN SEKOLAH)
gara2 balik awai time pagi , ptg p taktau apa2 pun . el0k2 p jaa dah kena masuk perbarisan rumah sukan . 0whhh . tidakkkk sama sekali ! cukup lah time f0rm 1 dulu . hmm . tp terpaksa masuk jugak dan terpaksa redha ja laaa . 0kay ! aku kena masuk perbarisan kan ? baju tshirt biasa tiada lambang sek0lah , tudung warna hijau , selipar . adakah melanggar peraturan ? yap ! mmg langgar pun . hmm . aku serupa 0rg hilang akal bila kena jalan dalam selut serupa terjun dalam sawah padi . selipar lucut tak tentu tempat , baju putih penuh dengan ayaq selut , tudung pun ada selut , seluar k0t0r , kaki k0t0r yg teramat . jadi serupa kerbau d0rk tengah padang jaaa . hukkkk3 . k0t0r baju belah belakang , belah depan tak k0t0r pun . hmmm . 
time balik tu p b0h minyak tiba2 ada xcident , sesak jalan terpaksa mencelah tepi l0ri dan tiba2 tayar m0t0 licin nasib tak jatuh . dah p b0h minyak , tempat minyak tu d0rk main acah2 pulak dgn aku dah la 0rg ramai time tu , mana ada rasa malu pun cuma geram jaaa . errrrr . mana 0rg gelak kat aku pun . dah3 . habis b0h minyak terus 0tw balik tapi secara rabunnya aku tak nampak lgsg kata ada r0bl0ck . hmm . nasib lynda bagitau s0 aku pun jadi kelam kabut walaupun aku ada lesen segala bagai tu . aku kelam kabut sebab kawan aku tadax lesen s0 takkan aku nk biar depa kan . aku pun jalan terus sebab nak mengelak dr r0bl0ck dan terus balik ikut jalan jawi tp buat kemas sngt nk masuk jalan singkat last2 sekali sesat dalam kampung tu . masuk ikut jalan tu teng0k2 ada hutan getah . dalam hati ni tak sangga gelabah takut tak sampai rumah dah sebab jam masa tu pun dah pukul 7 dah . sunyinyaa kampung tuu . aku jalan lagi then nampak s0rang pakcik ni naik m0t0r aku pun nak buat muka tak malu nak tanya dya . aku pun panggil la pakcik tuuu . tapi apa resp0n dya ? errr .dya cuma hangguk kepala jaaa . arghhhh ! aku nk tanya dya jalan keluar tapi dya ingat aku cuma teg0r  dya . mmg lah kan pakcikk . hmm . tak kesampaiana jugak nak tanya .terlampau banyak sangat cabang jalan last2 sekali masuk jalan rumah 0rg . errrr . geram yg teramat dgn itik angsa d0rk lintas jalan . time ney jugak la depa nak keluar j0gging . akhirnya nmpak s0rag pakcik ney n terus tanya dya . dya pun bagitau laaa . HAHA . akhirnyaaa keluar jugak kami kampung tuuu . hmmm . kelam kabut nak balik rumah pulak sebab dah terlampau lewat dah . sampai rumah pun dah pukul 7.30 . lewat w0iii . tak penah balik time2 mcm tuu . tapi apa pun ttp jadi pengajaran untuk kami CIK BAWANG , HUJAN GULA-GULA , AZREEN ADILA . apa2 pun ada jugak gambar kami time hari sukan . HAHA .














ini adik kesayangan saya :)








: Segala suka dan duka yg terjadi di atas berakhir di sini . 
: Maaf kalau entri ni agak panjang .

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction