Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

Bertarikhkan 19/8/2011 semua umat islam telah menyambut HARI RAYA AIDILFITRI atau HARI RAYA PUASA setelah berakhirnya RAMADHAN yg bermula pada 20/7/2012 yg lalu . Aku pun sambut jugak lah kan . Rasa sedih bila ramadhan dah berakhir sebab bulan yg paling aku suka dalam kalender islam . Secara jujurnya aku lebih suka bulan ramadhan drpd hari raya sebab dalam bulan ramadhan mcm2 kemeriahan ada kan berbanding bulan lain . Hari raya sebulan tp suasana yg kita hanya dalam 3 hari saja . Walau macam mana pun aku still menyambut hari raya . Aku mintak maaf kepada sapa2 yg aku telah buat salah n terkasar bahasa dan terkutuk . Biasalah kan tak semua manusia sempurna termasuk aku . Mesti orang lain pun pernah kutuk aku kan ? Sama lah aku kan . haahaa . 
 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR BATIN .

Hari Raya Pertama 


Ulasan : Family aku tahun ni bertemakan MERAH . Menyala gila colour merah . muahaha . Tapi ada kami kisah ?! Baju aku sama dengan kakak aku . Sekejap2 ! Perasan tak aku punya baju raya yg polkadot tu sama dengan background blog aku ? HAHA . 

 Raya Berikutnya :


Ulasan : Hari seterusnya ni family aku bertemakan KUNING tapi aku saja yg berlain sikit . hakk3 . Kali ni baju aku sama dengan mak aku pulak . Yg pakai scaft tu mak ayah aku merangkap tok aku lah kan . 

Hari Berikutnya lagi dengan membe yg datang dr KL . Muahahaha :*
PERLIS ---> KL ( Bebie Myra @ Kak Cik Myra )



 Malam tu Kami lepak sampai pg . Banyak Story banyak Jam : ) HAHA







TERIMA KASIH . DATANG LAGI .

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction