Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

 
 SEtelah sekian lama aku melupakan dunia blogger ni. Kini aku mengactivekan kembali dunia ini. Bukan apa aku lupa dunia ni, aku terasa malas nak menaip panjang2 macam yg tengah aku buat ni. Malam ni aku rasa rajin pulak lah nak menaip panjang. First aku buka blog ni aku tengok sawang penuh merata tempat siap ada labah2 lg ha. Jenuh jiruih(sembur) air kat blog ni. Habis sabun aku guna aku nak cuci bg bersih balik. Dengan debu, Taik burung, taik cicak, taik kelawar, telur cicak, lipas semua ada. Entah2 ular pun ada dok belingkar dalam sidebar tu. Nasib tergerak hati nak cuci awal kalau tak, mau terbakar pun aku taktau buka2 dah hangus. HAHA. Jenuh nak buat balik. Bila dah panjang2 ni mulalah tangan ni terasa malas dah nk menaip. Dushh ! Please tangan. Rajin utk seketika lagi hanya untuk beberapa minit saja lg. Be nice okay. Dulu sebelum aku ada twitter aku selalu lebihkan Facebook dan Blogspot. Sekarang bila dah ada Twitter, buka facebook dan blog pun dah rasa malas. HAHA. Maaf blogger saya curang dengan awak. Awk tak marah kan? Awak baik kan? Okay. Aku cakap sorang2. Dushh ! Awak2. Kenapa tak boleh play lagu? Awak taknak ka rasa terhibur sikit? Memang suka hidup dalam kesunyian lah awak ni. Rasa geram ja bila tak boleh play lagu. Biar. Malas nak fikir. Maaf cik blogger sebab sekarang saya dah kurang beri perhatian pada awak macam dulu lagi walaupun awak memang comel dan cantik tapi saya tetap sayang awak.
"...Kesempurnaan tidak dinilai dari segi luaran tetapi kesempurnaan dinilai dari segi dalaman..."
Blogger sunyi , Twitter dan Facebook meriah

 Berkawan dengan Cik Blogger, Bercinta dengan Cik Facebook, Berkahwin dengan Cik Twitter

You. No one else. Just you. ♥ Cik Blogger, Cik Twitter, Cik Facebook ♥ I love you, and that's all I really know. Right now the only thing that I a really sure about is that I Love You

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction