Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

 
Walaupun keputusan perlawanan Piala AFF 2012 antara Malaysia vs Thaland ialah 3-1 tapi kami sebagai rakyat Malaysia tetap bangga dengan perjuangan Team Harimau Malaya. Kami tak salahkan corak permainan Malaysia sebab corak permainan Malaysia lebih bersih berbanding corak permainan Thailand yg kotor. Perbualan hangat rakyat Malaysia ialah menyalahkan pengadil yg tidak berlaku adil dengan Team Malaysia. Perbezaan padang di negara Malaysia lebih elok dari struktur padang di Thailand. Adat permainan, yg menang akan terus bersorak kegembiraan, yang kalah kena terima hakikat. Tingkatkan prestasi anda, kami rakyat Malaysia akan terus menyokong pasukan negara kami. Selamanya HARIMAU MALAYA .. GO HARIMAU MALAYA.. Apa2 pun aku sebagai rakyat Malaysia bangga dilahirkan di negara yg aman damai ini. Mintak maaf sebab terkasar bahasa di laman sosial Facebook dan Twitter. Selamanya menyokong HARIMAU MALAYA. Mohon rakyat Malaysia akan terus tersenyum :D Kita harus bangga sebab kita ada pemain yg berbakat dan bertungkus lumus utk mengharumkan nama negara di negara sendiri dan tempat lawan. 
Go HARIMAU MALAYA :D






Masih belum berpeluang untuk memiliki baju Malaysia yg terbaru dan ingin memilikinya jugak sama ada cepat atau lambat saja.

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction