Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

 
 
Memandang tahun ini aku kembali menjadi budak sekolah untuk tahun terakhir, tahun ni juga aku tak dapat rasa nikmat dapat angpau(betul ka ejaan macam nii?). Mungkin duit angpau tu tak lah seberapa sangat tapi nikmat dapat duit free tu seronok. Bukan senang kan orang nak bagi duit free mcm tu, kesuali lah kalau kerja dengan orang melayu. Aku cuba sampaikan nikmat ni untuk orang yg dibawah kepimpinan orang cina saja.. Cewahh! Terselit juga pasal subjek Pengajian Perniagaan --> Kepimpinan. Hari ni pun dah hari ketiga Tahun Baru Cina, kedai2 yg tak buka tu mungkin esok dah buka sebab orang cina ni bukannya raya lama-lama. Sempena Tahun Baru Cina ni sekolah cuti sampai seminggu, memang nikmat cuti terasa lah untuk pelajar bukan kelas peperiksaan. Tapi aku sebagai pelajar kelas peperiksaan ni memang tak rasa nikmat langsung lah sebab dah termaktub dalam jadual yg cuti ni kena siapkan kerja yg tertangguh dan pulun habis PBS Sejarah dan Pengajian Am. Bangun pagi teringat pbs yg tak buat lagi. Nampak sangat kan yang aku ni memang suka biar kerja tertangguh. Bukan sengaja tapi aku nak jugak rasa nikmat cuti. Haha. Mungkin kerja pbs aku tangguh untuk seketika, sebab bila aku dah teringat nak buka buku dan siapkan pbs memang aku akan siapkan lah. Hasrat hati tu nak juga jadi orang yang berjaya mcm kawan2 yg lain. Sapa yg taknak berjaya kan? Kalau tanya orang gila pun depa nak berjaya kan. Haha. Masalah untuk siapkan pbs PA mungkin ringan sikit tapi masalah nak siapkan pbs SEJARAH memang berat sebab takdak contoh cara nak siapkan pbs tu dan takdak contoh macam mana nak karang ayat segala bagai tu. Jenuh nak karang ayat sampai beribu patah perkataan. Habis terkeluar kulit kepala nak karang ayat. Aku perlukan jalan penyelesaian untuk masalah pbs aku nii. Harap cuti tahun baru cina ni aku dapat siapkan segala bagai kerja yg tertangguh nii.



Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction