Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DashBoard|

//I'm Yana Tyrah

 
Dengan adanya air suam yang membasahi pipi aku ni, bermakna aku tengah sedih.. Ya! Aku tengah sedih.. Berkali-kali aku minta untuk dilepaskan. Tapi aku tak juga dilepaskan dan mungkin tak akan dilepaskan. Kenapa tak lepaskan aku? Aku mohon sangat kau lepaskan aku. Hati aku sakit bila setiap hari ada saja benda yg tak kena. Aku mengaku mmg setiap hari aku mintak putus dari hang. Tp mungkin hang tak tau kenapa aku mintak putus. Aku tak bagitau hang. Aku mintak putus setiap hari dan berharap aku dilepaskan sebab aku nak tumpukan pada study aku yg tak berapa hari lg nak exam. Tu faktor utama aku mintak putus. Secara jujurnya hubungan kita dah tak mcm dulu. Semua ni jadi sebab hang tak banyak masa dah untuk aku dan aku pun dah tak banyak masa untuk hang. Siang hang kerja dan malam ja masa yg ada untuk kita sembang or mesej. Tapi hang pernah dak guna masa tu. TIDAK! Hang hanya fikir kepentingan diri hang saja. Setiap malam aku tunggu hang, aku tunggu sebab aku aku luangkan masa dgn hang sebelum tidur. Tapi apa yg aku dapat? Hang balik kerja tidur. Ya! Memang tu alasan yang paling tak logik untuk kita bergaduh tapi cuba bayangkan setiap hari hang tidur dan takdak masa kat aku. Siang mmg konform dah hang takdak masa kat aku. Apa aku rasa bila aku tunggu hang berjam2 tp tak dipedulikan? Argh! Memang orang akan salahkan aku pun. Aku tau semua akan salahkan aku sebab tu punca aku nak gaduh dgn hang. Bukan setakat tu ja, ada lagi ada lagi. Kenapa hang layan aku mcm hang layan kawan2 hang? Aku tau mmg hang org yg suka buat lawak or senang bergaul dgn orang. Tp tak perlu kot buat mcm tu kat aku. Buat lawak time aku tengah serius, apa ni apa ni! Bukan hang taktau aku ni kalau dah bad mood ttp akan bad mood walaupun hang cuba nak hiburkan aku. Yang aku tau sekarang ni, aku dgn hang bukan mcm dulu lagi. Aku tak nafikan yg hang mmg lelaki yg baik yg pernah aku kenal. Sanggup bersabar dgn perangai aku yg tak berapa nak okay ni. Tak pernah nak marah2 aku mcm aku marah kat hang. Hang tak pernah kisah kalau aku susahkan hang. Tapi kenapa hang tak cuba nak faham aku? Dah cukup setahun dah 5/4/2013 tp kenapa sampai sekarang hang tak cuba faham aku sepenuhnya. Hang nak aku cuba faham hang kan tp kenapa aku saja yg perlu faham hang sedangkan hang sendiri tak cuba faham aku. Hang pernah cakap dekat aku kan "aku kerja sebab aku nak cari duit nikah dgn hang".. Aku takkan lupa semua tu. Kalau hang cari duit banyak mcm mana sekalipun tp hang tak jaga hubungan kita nak buat apa. Hang harap aku sorang ja faham hang. Sedangkan hang? Masa kat aku pun takdak. Niat study aku mlm ni terbantut gara2 mood aku yg kurang baik disebabkan hang. Aku ni ada dalam hidup hang hanya untuk ganggu masa tidur hang ja kan? Utk diguna bila perlu dan dibiarkan sendiri bila tak diperlukan. Macam tu?  Andai ada jodoh antara kita, kita teruskan, andai tidak ada jodoh antara kita lepaskan aku. Maaflah kalau disini aku terpaksa coretkan segala isi hati aku. Bukan untuk menampakkan masalah yg timbul antara kita tp sekadar menjadi diari kenangan untuk aku ingati suatu hari nanti.
 

Terima Kasih kerana sudi membaca. Setiap komen anda amat dihargai dan akan dibalas sebagai tanda penghargaan


Older Post | Newer Post



This is my blog, my rules, my world. Me Nurliyana Athirah bt Roslin. Still 18 years old I love teddy bear.I officianly taken by Capital S.When you're in my blog, please respect be. Thank you.






Principals : Yaya Tedy
Assistant : Yana Tyrah
Designer : Yaya Tedy



// Forever Young-One Direction